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Organizing the concept of digital marketing and basic research into expanding its scope of application globally

Research Project

Project/Area Number 25K05384
Research Category

Grant-in-Aid for Scientific Research (C)

Allocation TypeMulti-year Fund
Section一般
Review Section Basic Section 07090:Commerce-related
Research InstitutionChuo University

Principal Investigator

三浦 俊彦  中央大学, 商学部, 教授 (60190592)

Co-Investigator(Kenkyū-buntansha) 江戸 克栄  県立広島大学, 経営管理研究科, 教授 (80318592)
Project Period (FY) 2025-04-01 – 2028-03-31
Project Status Granted (Fiscal Year 2025)
Budget Amount *help
¥4,550,000 (Direct Cost: ¥3,500,000、Indirect Cost: ¥1,050,000)
Fiscal Year 2027: ¥1,170,000 (Direct Cost: ¥900,000、Indirect Cost: ¥270,000)
Fiscal Year 2026: ¥2,080,000 (Direct Cost: ¥1,600,000、Indirect Cost: ¥480,000)
Fiscal Year 2025: ¥1,300,000 (Direct Cost: ¥1,000,000、Indirect Cost: ¥300,000)
Keywordsデジタル社会 / デジタル・コンシューマー / デジタル・マーケティング / グローバル・マーケティング / カスタマー・コンピタンス
Outline of Research at the Start

基礎研究フェーズの2025年度は、a.デジタル・マーケティングの概念整理と体系化を行い、b.国内外企業を訪問調査して、消費者データをマーケティングに活かす、デジタル・マーケティングの現実適用性および戦略的価値を分析する。

URL: 

Published: 2025-04-17   Modified: 2025-06-20  

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