2022 Fiscal Year Annual Research Report
Research on requirements for promoting internal marketing
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18K01894
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Research Institution | Waseda University |
Principal Investigator |
木村 達也 早稲田大学, 商学学術院(経営管理研究科), 教授 (40321195)
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Project Period (FY) |
2018-04-01 – 2023-03-31
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Keywords | Promoter Score Japan / Net Promoter Score / 顧客ロイヤルティ |
Outline of Annual Research Achievements |
最終年度の研究実績としては、マレーシア・クアラルンプールで2022年6月に開催された国際学会(Global Conference on Business & Social Science)で報告を行った。報告タイトルは、Promoter Score Japan as a New Framework to Measure Loyalty of Japanese Marketである。本報告に対して、Distinguished Academic Awardが与えられた。
また、以下の論文がジャーナルに掲載された。Tatsuya Kimura (2022), "New Customer Satisfaction Index for the Japanese Market: From Net Promoter Score to Promoter Score Japan," GATR Journal of Management and Marketing Review, Volume 7 (3), pp. 129–137, July - September.
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