研究課題/領域番号 |
17K02135
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研究種目 |
基盤研究(C)
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配分区分 | 基金 |
応募区分 | 一般 |
研究分野 |
観光学
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研究機関 | 創価大学 |
研究代表者 |
OZTURK AYTUN 創価大学, 国際教養学部, 教授 (10770919)
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研究期間 (年度) |
2017-04-01 – 2021-03-31
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研究課題ステータス |
完了 (2020年度)
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配分額 *注記 |
3,640千円 (直接経費: 2,800千円、間接経費: 840千円)
2019年度: 1,040千円 (直接経費: 800千円、間接経費: 240千円)
2018年度: 1,300千円 (直接経費: 1,000千円、間接経費: 300千円)
2017年度: 1,300千円 (直接経費: 1,000千円、間接経費: 300千円)
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キーワード | Cruise Tourism / Satisfaction / Intent to Revisit / WOM Intent / Tourism studies / Tourism Studies / Tourism Research / 経営学 |
研究成果の概要 |
Please refer to the description provided below in English which summarizes the research results obtained via a two-wave study completed which is completed in 2022.
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研究成果の学術的意義や社会的意義 |
The results show the importance of satisfaction, distance, and motivation in estimating the revisit and WOM intents. We also observe intention's statistically significant effect on behavior for revisits and WOM. However, we find the explanatory power of intention as a standalone variable is limited.
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