研究課題/領域番号 |
21K00594
|
研究種目 |
基盤研究(C)
|
配分区分 | 基金 |
応募区分 | 一般 |
審査区分 |
小区分02080:英語学関連
|
研究機関 | 桃山学院大学 (2022) 四天王寺大学 (2021) |
研究代表者 |
Eric Martin 桃山学院大学, 共通教育機構, 共通教育機構講師 (10822827)
|
研究期間 (年度) |
2021-04-01 – 2024-03-31
|
研究課題ステータス |
交付 (2022年度)
|
配分額 *注記 |
1,430千円 (直接経費: 1,100千円、間接経費: 330千円)
2023年度: 650千円 (直接経費: 500千円、間接経費: 150千円)
2022年度: 520千円 (直接経費: 400千円、間接経費: 120千円)
2021年度: 260千円 (直接経費: 200千円、間接経費: 60千円)
|
キーワード | listening / self-efficacy / extensive listening / vocabulary |
研究開始時の研究の概要 |
The effects of extensive listening and additional instruction on four experimental groups, and a control group, will be compared to understand the the effects of extensive listening on L2 bottom-up listening development and self-efficacy.
|