配分額 *注記 |
4,550千円 (直接経費: 3,500千円、間接経費: 1,050千円)
2027年度: 1,040千円 (直接経費: 800千円、間接経費: 240千円)
2026年度: 1,040千円 (直接経費: 800千円、間接経費: 240千円)
2025年度: 910千円 (直接経費: 700千円、間接経費: 210千円)
2024年度: 1,040千円 (直接経費: 800千円、間接経費: 240千円)
2023年度: 520千円 (直接経費: 400千円、間接経費: 120千円)
|
研究開始時の研究の概要 |
I will study the challenges and positive impacts of using AI (Artificial Intelligence) in games to cultivate Entrepreneurial Skills (ES) in higher education from three perspectives, research, practice, and hands-on.The three main outputs of this project are a game, publications, and case studies explaining the challenges and positive impacts of using AI in games to cultivate ES.
|