研究課題/領域番号 |
24K04067
|
研究種目 |
基盤研究(C)
|
配分区分 | 基金 |
応募区分 | 一般 |
審査区分 |
小区分02100:外国語教育関連
|
研究機関 | 近畿大学 |
研究代表者 |
|
研究分担者 |
ハリス ジャスティン 近畿大学, 経済学部, 教授 (70613199)
|
研究期間 (年度) |
2024-04-01 – 2027-03-31
|
研究課題ステータス |
交付 (2024年度)
|
配分額 *注記 |
4,680千円 (直接経費: 3,600千円、間接経費: 1,080千円)
2026年度: 1,950千円 (直接経費: 1,500千円、間接経費: 450千円)
2025年度: 520千円 (直接経費: 400千円、間接経費: 120千円)
2024年度: 2,210千円 (直接経費: 1,700千円、間接経費: 510千円)
|
キーワード | Motivation / Teachers / SDT / Classroom research |
研究開始時の研究の概要 |
The research will ask both teachers and students about things that teachers can do to motivates students in the English language classroom. After we have identified behavior that motivates students, results will be shared with teachers through workshops in the final year of the project.
|