研究課題/領域番号 |
24K16138
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研究種目 |
若手研究
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配分区分 | 基金 |
審査区分 |
小区分02100:外国語教育関連
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研究機関 | 東海大学 |
研究代表者 |
ウィルキンズ サイモン 東海大学, 経営学部, 講師 (40601000)
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研究期間 (年度) |
2024-04-01 – 2026-03-31
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研究課題ステータス |
交付 (2024年度)
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配分額 *注記 |
2,080千円 (直接経費: 1,600千円、間接経費: 480千円)
2025年度: 780千円 (直接経費: 600千円、間接経費: 180千円)
2024年度: 1,300千円 (直接経費: 1,000千円、間接経費: 300千円)
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キーワード | Speaking / CALL / Feedback / Assessment / Assessment for Learning |
研究開始時の研究の概要 |
Research shows the importance of student self and peer assessment in order to assist students in learning languages. This research analyses in what ways Computer Assisted Language Learning may enhance self and peer assessment of their speaking and work towards creating independent learners.
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