研究課題/領域番号 |
24K20973
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研究種目 |
若手研究
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配分区分 | 基金 |
審査区分 |
小区分64060:環境政策および環境配慮型社会関連
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研究機関 | 早稲田大学 |
研究代表者 |
KANG JING 早稲田大学, 高等研究所, 講師(任期付) (60914223)
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研究期間 (年度) |
2024-04-01 – 2026-03-31
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研究課題ステータス |
交付 (2024年度)
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配分額 *注記 |
4,030千円 (直接経費: 3,100千円、間接経費: 930千円)
2025年度: 1,820千円 (直接経費: 1,400千円、間接経費: 420千円)
2024年度: 2,210千円 (直接経費: 1,700千円、間接経費: 510千円)
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キーワード | decarbonization / machine learning / GIS / spatial analysis / carbon neutrality |
研究開始時の研究の概要 |
The rise of electric mobility poses challenges like spatial imbalances and temporal conflicts in public charging networks. This study develops a novel empirical model integrating multiple datasets and interdisciplinary methods to enhance infrastructure efficiency and promote sustainable transition.
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